20070806

Döndüğünde...

Bir yere gitmek değil, döndüğün zaman ne değişmiş baktığında, birşeyler görmek güzel. Bugün banliyöme döndüm, belki de son kez, artık burada geçirdiğim vakit bitiyor. Nasıl da istiyordum buradan kurtulmayı, sonra, geçen sene bir ev tutmuştum kendime buradan çok uzaklarda, öğrenci, bekar, bohem hayatı ya da ne derseniz deyin işte, öyle güzel bir şeydi! Sonra daha bir-iki hafta önce, hem de öylesine benden kaynaklanmıyan nedenlerle o evi terk etmek, eşyalarımı toplayıp anahtarı ev sahibine vermek zorunda kalmıştım ki, yani kurduğun herşeyi yıkmak, -üstelik herşeyimi üç kuruşa bir eskiciye sattım, herşeyimi!- insanı yoruyor, yıpratıyordu. Bunun üzerine hiç de umrumda olmayan bir tatile çıktım. Şimdi döndüğümde, en azından aradığım cevapları almış ve kafasında yeni soru işaretleri olan yeni bir adamım. Evet, bu banliyöde geçirdiğim vakitler sona eriyor, yaz bitmeden şehrin başka bir semtine taşınacağım, bu kez ailemle!
Posted by Picasa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder